Jak biegać szybciej?

Lekcja 2 - mądrze zaplanuj start w zawodach docelowych i wyznacz swój cel

Jak pobiec życiówkę na 5km, 10km, 21km, 42km? Jak przygotować się do startu i na szczyt formy?


Najczęściej zastanawiasz się: - Jak często startować? - Jak przygotować cykl treningowy do krótkich i długich startów? - Jak przygotować szczyt formyOdpowiem Ci krótko – 10 tygodni to baza. 12- 16 – 20 tygodni to specyfika do konkretnego celu!Dlaczego układać to w cykle i okresy przygotowania? - To pomoże uniknąć kontuzji i stale zapiąć sie w trening - Progresja w treningu - Wzrost szybkości poszczególnych temp i długości interwałów - Czego unikać w bieganiu? – biegania w kółko to samo przez 4-6 tygodni bez zadań lub stałym tempem
Najważniejsza wiedza biegowa którą musisz posiąść

Zaplanuj sezon przygotowań

Dziś opowiem Wam jak mądrze zaplanować cały swój rok żeby nie gubić celu i biegać mądrze. Okres ten przewiduje również roztrenowania kiedy będziesz mógł/a spokojnie odsapnąć. Cała sztuka to narysować mapę do celu. W poniższym filmie z kolei opowiem Ci więcej o formie i życiówkach! Działamy!