Jak biegać szybciej?

Lekcja 5 - Jak ułożyć plan treningowy?

Jak ułożyć plan treningowy do biegania? - trening 3 razy w tygodniu. Biegaj szybciej i bez kontuzji!


Opowiem Wam o - Jak progresować jednostki? - Jakie treningi powinny się znaleźć jeśli chcesz biegać tylko 3 razy w tygodniu? - Jak są 3 najważniejsze rzeczy jeśli chodzi o trening biegowyDo dzieła!

Jak analizować swój trening - darmowy program do analizy jednostek, treningów, lepszy od Stravy i TP

Chcesz wiedzieć na co patrzeć analizując swój trening? Szukasz darmowego programu który ułatwi zajrzenie głębiej w trening? Oglądaj to wideo a zaoszczędzisz 50zł miesięcznego wydatku na programy typu training peaks, płatna strava.

Zrób wszystko o czym Ci powiedziałem i osiągnij swój sukces

To jeden z moich wyścigów. Dystans 10km pływanie 432km jazdy na rowerze i 84km biegania. Rower 6tysm przewyższeń, bieganie 1000m. Też mógłbyś robić takie rzeczy. Kwestia zawsze wyobraźni i tego co faktycznie chce się osiągnąć. Przede wszystkim musisz mieć swoje małe i duże cele. Na początek może to być bieg na 5km i w dłuższej perspektywie bieg na 44km. Nie bój się marzyć i osiągać swojego potencjału ale pamiętaj że najpierw trzeba odrobić wszystkie lekcje o których Ci pisałem przez ostatnie 5dni. Działamy!