"Kompletny Atleta"

Plany treningowe: mięśni core, rozciągania, aktywacja + rozgrzewka do biegania i triathlonu

Kursy video, dzięki którym osiągniesz wymarzone wyniki i będziesz cieszyć się aktywnością fizyczną przez długie lata

Pakiet Kompletny Atleta

Wszystkie 3 kursy

  • Aktywacja mięśniowa i rozgrzewka w bieganiu i triathlonie,
  • Rozciąganie w bieganiu i triathlonie
  • Ćwiczenia core i uzupełniające w bieganiu i triathlonie

381 zł 147 zł

Kupuję Pakiet Kompletny Atleta!

Potrzebujesz sprawdzonych ćwiczeń core, rozciągania i aktywacyjnych dzięki którym Twoje ciało będzie pracować w odpowiedni sposób podczas biegu czy dyscyplin związanych z triathlonem? Jeśli tak, to czytaj dalej.

Odpowiednio dobrane ćwiczenia związane z ćwiczeniami core, aktywacyjnymi czy rozciąganiem dadzą Ci pewność, że wszystkie najważniejsze mięśnie będą pracowały w prawidłowy sposób. Warto poświęcić kilka minut na te właśnie ćwiczenia przed czy po treningach. Zamiast marnować czas na rehabilitację i wkurzać się na świat mogłeś/aś uniknąć kontuzji lepiej trenować w bezpieczny sposób i cieszyć się czasem podczas aktywności fizycznej.

Te kursy są dla osób na każdym poziomie zaawansowania w danym sporcie, a każde ćwiczenie może być zaadoptowane niezależnie od poziomu wytrenowania. Wskazane jest wykonywać ćwiczenia siłowe core, aktywacyjne i rozciągające szczególnie jeśli jesteś na początku swojej przygody z bieganiem lub triathlonem, wracasz po przerwie lub kontuzji lub jesteś świadomym zawodnikiem. Pozwoli Ci to uniknąć kontuzji, poprawić technikę biegu, a także spowoduje, że te pierwsze kilometry na danym treningu będą dużo przyjemniejsze. Wystarczy dosłownie parę minut, byś poczuł/a się dużo swobodniej. Ćwiczenia z tego kursu możesz również powiązać z typowymi treningami siłowymi. Te ćwiczenia będą dla Ciebie kluczem, gdyż siedzący tryb życia dezaktywuje mięśnie i trenując używasz nie tych których powinieneś.

Ja wiem jak jest, praca, dom, szkoła, trening, obowiązków jest masa, a tu jeszcze przydałoby się znaleźć czas na dodatkowe ćwiczenia. Zaufaj mi perspektywa urazów czy kontuzji jest dużo gorsza. Lepiej cieszyć się zdrowiem, aktywnością i polepszaniem swoich wyników.

Lubię dużo trenować. No dobra, nie oszukujmy się - kto nie lubi? Dobry trening, adventure'y to życie, ale żeby za dużo tego życia nie "odpoczywaniu od sportu", to warto sięgnąć po moje kursy. Dzięki nim nie dość, że polepszysz swoje wyniki i wzmocnisz swoje to ciało to będziesz cieszyć ze swojej formy. Otrzymasz kilkadziesiąt różnych ćwiczeń, które pozwalają przygotować ciało do wysiłku fizycznego i będziesz robić stały progres.

Ten kursy są w szczególności dla Ciebie, jeśli:

Wydaje Ci się, że nie masz czasu na dodatkowe treningi - średni czas takiej jednostki to ok. 10 min

Chcesz poprawić postawę ciała w trakcie wysiłku- dostaniesz ćwiczenia podstawowe oraz możesz dobierać sobie według swoich słabości

Chcesz ograniczyć ograniczyć ryzyko kontuzji, ale nie do końca wiesz od czego zacząć

Masz wrażenie, że trening siłowy i aktywacyjny nie jest Ci potrzebny - w kursie udowadniam, że jest zupełnie odwrotnie

Chcesz poczuć dodatkowe efekty ze swoich treningów, w momencie kiedy wydaje Ci się, że nie robisz progresu

Liczysz przebiegnięte kilometry. Czujesz jednak, że Twoje ciało nie pracuje spójnie jako całość!

Wydaje Ci się, że nie masz talentu do biegania / triathlonu. Spokojnie, z moimi ćwiczeniami stwierdzisz, że wcale nie jest tak źle i możesz się jeszcze rozpędzić

Ciśniesz na siłce, jesteś Dzikiem, chcesz mieć jednak mega przygotowane ciało do specyficznego sportu jakim są bieganie i kolarstwo

Co najmniej jeden z powyższych punktów się zgadza? Nawet się nie zastanawiaj - ten pakiet kursów to coś, czego potrzebujesz:

KIM JESTEM I DLACZEGO STWORZYŁEM TE KURSY?

Aloha! Nazywam się Adam Sułowski i uczę zapędzonych życiem Dzików, i tych zasiedziałych przy biurku też, jak uprawiać sport bez ciśnienia i zdrowo się odżywiać.

Od 8 lat jem roślinnie i na tej diecie osiągam swoje najlepsze wyniki sportowe. O swojej drodze opowiedziałem nieco więcej w największych mediach min. “Dzień Dobry TVN” - mam za sobą sześć ultra triathlonów, w tym Doubleironman z 2015 roku, w którym ustanowiłem rekord Polski poprawiony po 25 latach po Jerzym Górskim, bohaterze filmu "Najlepszy".

Po co stworzyłem te kursy?

Wiem, że coraz więcej osób zaczyna zaczyna biegać i startować w triathlonach, wiele z nich jest już zaprawionymi w boju Dzikami i trenują już od lat.

Jednak wiem też, że wokół samego biegania narosło sporo mitów. A bo nudne, ciężkie, niezdrowe, a tak w ogóle to triathlon to sport już tylko dla wybranych.

Absolutnie NIE.

Pokazuję to na swoim przykładzie - trenując do różnych zawodów nigdy nie miałem kontuzji związanych z treningiem (owszem zdarzyły się urazy związane z nartami czy sztukami walki). Biorę udział w maratonach, przygotowuję się do zawodów i dużo pracuję. A do tego robię dodatkowe jednostki związane z aktywacją, core i rozciąganiem. Jak widzisz, to nie może zajmować dużo czasu - nie starczyłoby mi doby.

To wszystko udowodnię Ci w swoich kursach - pokazuję, że nawet będąc zabieganym dzikiem wystarczy warto poświęcić parę minut na dodatkowe ćwiczenia żeby cieszyć się z uprawianego sportu.

Dlaczego warto skorzystać właśnie z moich kursów

Pakiet Kompletny Atleta"

Jesteś ciekawy, co znajduje się w kursie? Jakie ćwiczenia będziesz wykonywać?

No dobra, uchylam rąbka tajemnicy!

I co tam? Chcesz spróbować?

Jeśli tak, to już nie czekaj:

Ale to nie wszystko! Kursy niosą za sobą masę innych ważnych zalet! Jakich?

Oto, co jeszcze powinieneś o nim wiedzieć:

Aha, i co ważne. W tych kursach nie ma popadania ze skrajności w skrajność. Wychodzę z założenia, że wszystko jest dla ludzi. Nie każdy lubi się rozciągać czy trenować mięśnie core. I to też jest okej. W kursach znajdziesz też przepis na minimalną ilość ćwiczeń :).

Chcę Pakiet Kompletny Atleta!

Co mówią Dziki, które już treningów z Pakietu "Kompletny Atleta"?

Zobacz sam!

  • Przewertowałem, tysiące filmów na YouTube, miliony blogów i stron internetowych poświęconych kolarstwu. Tak zgłupiałem, że nie wiedziałem za co mam robić.  Od lat zajmuję się kulturystyką i kocham jazdę na rowerze szosowym. Mimo że wiedzę na temat treningu siłowego mam to zaskoczyła mnie słabość wielu mięśni min poprzecznego brzucha czy mimo robienia wielu siadów pośladków. Tego treningu nie ma dużo, ale mi pomogła mega aktywacja i ćwiczenia core. Dziś mam wrażenie, że zamiast używać nóg i mięśni brzucha to jeździłem używając pleców - masakra, ale jaram się na nowy sezon.
  • Trenuję z Adamem od jakiegoś czasu i wspominał mi jak ważna jest aktywacja mięśniowa i ćwiczenia core. Na początku nie chciało mi się tego robić, ale nudziło mi się któregoś wieczora i wykonałam parę ćwiczeń. Byłam zdumiona, że dysfunkcją swoich mięśni w przypadku paru ćwiczeń. Na drugiej były zakwasy i miałam wrażenie, że faktycznie zaczęły działać mięśnie które "przysnęły". To w sumie zmotywowało mnie do regularności. Teraz czasem gdy nawet siedzę to poprawiam swoją postawę przed komputerem bo czuję, że mięśnie chcą być inaczej ułożone. Sam Adam mówi, żeby poprostu robić i poświęcać 8-10minut na te ćwiczenia. Polecam!
  • Te kursy zawierają wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągnąć swoje cele biegowe! Ostatnio, zdecydowałem, że chcę przebiec półmaraton. Po kilku dniach ćwiczeń poczułem, że moje ciało faktycznie funkcjonuje sprawniej i miałem duże dezaktywacje mięśniowe. Zalecenia treningowe są takie żeby robić mało i regularnie z wieczora. Wziąłem się za ten temat z odpowiednią motywacją i choć nie zamierzam wygrać wyścigu to czuję dużą różnicę w świadomości moich ruchów i progresie jaki zrobię w ciągu paru tygodni.

Przepisy z tych kursów pozwolą Ci:


No i jak Dziku? Chcesz spróbować tych ćwiczeń, nad którymi pracowałem długimi miesiącami?

Bierz biegaj z bez bólu!